Toimitusehdot

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Viallisesta tuotteesta tulee ilmoittaa välittömästi asiakaspalveluumme, jolloin tuote voidaan vaihtaa tai hyvittää. Viallinen tuote tulee AINA palauttaa johonkin myymälöistämme, jotta voimme hyvittää tuotteen.

2. Tuote toimitetaan valitsemallenne päivälle, ei kuitenkaan samalle päivälle, jolloin tilaus tehdään. Tilaus tulee tehdä viimeistään päivää aikaisemmin klo 13.00. Tilauksen maanantai päivälle tulee tehdä viimeistään perjantaina klo 13.00 mennessä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä asiakaspalveluun    puhelimitse 0207 411 411 tai sähköpostitse tilaukset@huovisenleipomo.fi.

4. Huovisen Leipomo ei ole korvausvelvollinen jos tuotteet on myyty loppuun tai jos verkkosivuilla on kuva- tai painovirheitä, esimerkiksi tuotteiden kuvauksissa tai teknisissä tiedoissa olevat virheet) virheellisiä hintoja tai hintojen tasauksia. Huovisen Leipomolla on oikeus korjata mitä tahansa tällaisia virheita sekä koska tahansa muuttaa tai päivittää tietoja verkkokauppaan.

Tarkemmat toimitusehdot

1. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 1 - 2 työpäivää. Tilaus tulee antaa viimeistään noutoa edellisenä päivänä klo 13.00 mennessä. Maanantaipäivän tilaukset tulee tehdä viimeistään perjantaina klo 13.00 mennessä.  Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

2. Toimitustavat

Tilaamanne tuotteet voitte noutaa myymälöistämme myymälöiden aukioloaikoina.
Myymälöiden yhteystiedot löydät myymälät osiosta.

Voitte valita myös toimituksen valitsemaanne osoittesseen Oulun alueelle. Tällöin tilauksen vähimmäissumma on 50 euroa. Lisäksi perimme 10 euron kuljetusmaksun. Meillä ei ole kuljetusta lauantaisin eikä sunnuntaisin ja arkisin toimitamme tuotteet klo 9.00-11.00 välillä valitsemaanne osoitteeseen.
 

3. Maksutavat

Ostosopimus syntyy, kun Huovisen Leipomo on vahvistanut tilauksen ja asiakas on vastaanottanut tilausvahvistuksen sähköpostitse. Säilyttäkää tilausvahvistus mahdollisen myöhemmän, tilausta koskevan viestinnän varalle.

Verkkopankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Pankki, Säästöpankki / Aktia, Nooa, Handelsbanken, Ålandsbanken, Tapiola ja S-pankki. 

Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Viallisilla tai väärillä tuotteilla on palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Mikäli haluatte hyvityksen tuotteesta tai uuden tuotteen viallisen tilalle, teidän tulee palauttaa kyseinen tuote myymäläämme.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon puhelimitse numeroon 0207 411 411 (maanantai-perjantai klo 8.00-14.00)

Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).


5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen:  tilaukset@huovisenleipomo.fi tai soittamaan 0207 411 411.


6. Tilauksen peruminen

Voitte peruuttaa tilauksenne, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen tilaukset@huovisenleipomo.fi tai soittamalla 0207 411 411. Ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Tilausta ei voi peruuttaa verkkokaupan kautta.
 

7. Yhteystiedot

Huovisen Leipomo
Kangaskontiontie 12
90240 OULU

0207 411 411

tilaukset@huovisenleipomo.fi